Společnost Novoferm nebude na veletrhu BAU 2025 vystavovat. Společnost se tak rozhodla po pečlivém zvážení. Jako jeden z největších evropských dodavatelů systémových řešení pro vrata a brány a nakládacích systémů se rozhodla v budoucnu ještě více zaměřit své zdroje na jiné komunikační formáty, aby ještě lépe oslovila své cílové skupiny.
Rozhodujícím faktorem byla zpětná vazba od zákazníků Novoferm vystavuje na BAU, předním světovém veletrhu architektury, materiálů a systémů, již řadu let. "K Messe München cítíme úzký vztah," říká Rainer Schackmann, generální ředitel společnosti Novoferm. "Nicméně prezentace na veletrhu BAU se z různých důvodů stala pro společnost méně atraktivní."
Kromě prudkého poklesu návštěvníků z 250 000 na 190 000 chyběli na letošním BAU již známí výrobci. Z diskusí s odbornými návštěvníky navíc vyplynulo, že v budoucnu bude upřednostňován osobnější a cílenější přístup a prezentace. Dalším rozhodujícím faktorem pro společnost Novoferm je informační a nákupní chování zákazníků, které se v posledních letech výrazně změnilo, zejména v důsledku pandemie koronaviru a digitální transformace.
Zaměření na cílenější přístup k zákazníkům Společnost Novoferm bude v budoucnu zkoumat nové, efektivnější způsoby komunikace se zákazníky a prezentace produktů. "Naše marketingové strategie ještě více přizpůsobíme přáním zákazníků, kteří chtějí individuálnější přístup a inovativní formáty," zdůrazňuje Schackmann. "Zákazníci se mohou těšit na intenzivnější kontakt a individuální dialog prostřednictvím různých platforem. Větší roli bude hrát například prezentace našich výrobků a služeb na základě potřeb na akcích zážitkového charakteru."
Novoferm také plánuje ještě více přizpůsobit typ komunikace při prezentaci modulů digitálních služeb potřebám zákazníků, aby cíleně a komplexně představil digitální řešení v celém procesním řetězci - od prodeje přes stavbu až po poprodejní servis.